Senin, 27 April 2009

Land Gemaakt failliet Volkspartij internationale financiële instellingen Slachtoffers


De opkomst van nieuwe trends die de internationale financiële instellingen zoals het IMF, de Wereldbank, ADB en de internationale handel instellingen zoals de WTO, AFTA enz.. Wat is de uitbreiding van de internationale kapitalisme daarentegen, zijn vaak bespot de monetaire schade aan de fysieke activiteiten (niet-monetaire), benutten de ontwikkelingslanden, de economische en moneternya fundamenteel niet sterk, en sommige landen in Azië als gevolg van de monetaire terpuruk ze doen.

Een van de landen die met de ergste gevolgen van dit spel is Indonesië, die tot nu toe (er 3 jaar) kan niet stijgen van keterpurukannya. Indonesië economie werd gebouwd door de Nieuwe Orde-regime werd slechts een gebouw dat pondasinya poreus, dus als terterpa storm het gebouw ingestort en plat op de grond. In tegenstelling tot de buurlanden (Maleisië en Singapore), die sinds 2 jaar geleden zijn begonnen met het opnieuw stijgen als gevolg van kruip economisch fundament dat werd gebouwd dat sterk genoeg is zodat wanneer het dak is alleen terterpa stormen vliegen en het duurt een lange tijd en veel energie om een nieuw dak . Indonesië moet establish're gebouw vanaf nul opnieuw.

Wanneer de crisis zijn bekend met de landen opoffering monetaire spel is de internationale financiële instellingen en commerciële instellingen in de wereld begint in te voeren van de agenda-agenda te worden nageleefd door de landen die vallen, zelfs in de vorm van beleid, ook al, bijvoorbeeld, zijn enkele van Bill digodok in YDQ Huis van Afgevaardigden en zelfs een product is geboren in de rechtshandhaving omdat het IMF, bijvoorbeeld.

Longgena Ginting, een Energizer milieu en de economische waarnemer, zei in bulettin Roots bahwan hebben 5 als gevolg van de aanwezigheid van het IMF en de Wereldbank in Indonesië;

1. Economische vernietiging. IMF interpensi starten bedrijf in Indonesië tijdens de olie mengalamai faillissement in 1980. Sommige van het IMF pakket van jaar tot jaar is een programma voor de economische structuur van de aanpassing op het gebied van industrie, handel handel bestuur, de bosbouw en de mijnbouw, de automobielindustrie en de textiel. Echter, in de uitvoering van de hierboven genoemde zaken niet eens gebruik maken van de lening voor de bouw van een golfbaan, de toeristische industrie, luxe woningen en de zware industrie die niet zijn geassocieerd met zoveel mensen IPTN. Als gevolg daarvan is de schatkist zo anjlok ontwikkeling IPTN moeten lenen fondsen herbebossing van 3 miljoen US dollar, 1996.

2. De grote omvang van de werkloosheid. Sinds de aanpassing programma dititipkan door het IMF pakket is geïmplementeerd, is meer en meer als gevolg van werkloosheid van PHK bouwbedrijven in grootschalige ontwikkeling, omdat berhentinya / fysieke projecten. Centraal Bureau voor de Statistiek (BPS) schattingen tot 1999 in het midden zijn er 39 miljoen slachtoffers van PHK. Voor het vermijden van de schok van de Wereldbank en het organiseren van programma Bappenas sociale vangnet (JPS).

3. De hoge belastingen die de mensen moet worden betaald. Faillissement te wijten aan de economische en fiscale bezwaard mensen quote-quote restribusi van alle kanten van het leven ter dekking van de schuld en de operationele staat.

4. Onderwijs alleen voor de middenklasse. Programma structuur verbetering dit proberen economische verbetering van het openbaar onderwijs, de overheid via het ministerie van Onderwijs om veel-lot van buitenlands kapitaal voor het beheer van het onderwijs, zodat toekomstige studenten is een cursus moet betalen 5 miljoen jaar.

5. De adilan. IMF Akan perusaan-organisatie van de vennootschap tot uitgifte van miljoenen US dollars kunnen menalangi zelfs petinggi Indonesië alan met een onderpand middelen, verwijder dan de subsidie van de gezondheidszorg, het onderwijs en het vertrouwen van buitenlandse kapitaalinvesteringen in de wereld perbankkan, massa media en cultuur. Schrapping van de subsidie is nu gebeurt in fasen, te beginnen, zoals is gebeurd in de stookolie (BBM) en elektriciteit.

Patuhnya landen omwille van de toestand van het slachtoffer dat het geld is zo dat de operationele kosten van de staat handhavingsactiviteiten moeten menghutang terug op de internationale financiële instellingen, en het geld dat kan worden gezegd dipinjamnya ook de exploitatie van de resultaten (in verschillende vormen, met inbegrip van monetaire spel) staat dat meminjamnya nu terug. Zie ons op de Raad pengemisan CGI in Tokio, Japan.

Misschien khabar economen, in de jaren 2001 tot 2009 is de schuld-looptijd schulden in het buitenland Indonesië yangberjumlah ongeveer 150 miljard U. S. dollars en moet onmiddellijk worden betaald of direscedulling. Toen we aan het doen zijn felle-galaknya regionale autonomie. Ahirnya Akan gebeurt, is dat de regio's op niveau II menggenjot Akan PAD is zo groot pengutipan via belastingen en restribusi gebied, dus een manier of het halal of haram (dingen die destruktif voor ecologische, sociale en culturele) zal gebeuren door de overheid districten en steden.

Voor zakelijke natuurlijk zal dit zeer schadelijk zijn omdat de financiële instellingen / actoren kapitalistische via de handen van de financiële instellingen en instellingen internasioanal wereldhandel te kopen materieel met het optreden van systematische druk, en is grondwettelijke (volg de actie van de aankoop van aandelen van PT. Bentoel 75% door Soros) met jargon economische globalisering en de handel in de vrije markt, dus is er geen grenzen meer staat (land). Dit is zeker ook Akan berimbas-en nadelen van kleine en natuurlijk.

Aziatische zakelijke imperium dat eigendom sahamnya in handen van de Aziatische ras (huidskleur) moet extra aandacht als het bedrijf dat sexsi (goede toekomstperspectieven) zal Dilirik dipelintir en kan sahamnya in handen van het internationale kapitalisme.


Faillissement & Autonomie

Dat spel met een zeer complex en verwarrend, en de cijfers in de internationale financiële instellingen met succes maken willekeurige financiële en economie met een verscheidenheid aan manieren en instellingen maffia internationaal netwerk van nette, en ze maken gebruik van de organisatie / internationale financiële instellingen als een juridisch instrument in het spel voor hen menghacurkan doelgroep landen zoals wat er gebeurt met de landen van Zuidoost-Azië, maar ook andere landen zijn verschenen van zijn opstanding keterpurukan worden gevolgd door Indonesië met de complexiteit van meerdere crises bleek een tendens naar de dreiging van een faillissement, omdat de schulden zoveel mogelijk wordt gemaakt door de Nieuwe Orde overheid (die fundamentele economische feit is zeer dun) moet dutanggung door de volgende regering, die in het jaar 2001 - 2009 (zoals weergegeven hierboven) is een tijd-periode-rijpheidsklasse schuld, de buitenlandse schuld. Van die we betalen? Word een grote vraag voor ons allemaal.

Autonomie Akan Akan maar Pamungkas een wapen of instrument dat is heel goed voor de overheid berkilah fouten en onvermogen om de vicieuze cirkel is radeloos.

Penggenjotan PAD is een vorm van manifestatie die is zeer effectief voor deze zaak, khabarnya sommige gebieden in Oost-Java zijn verhoging van de onroerende en de opbouw van 5 tot 7 keer en elke regionale wijk en stad hebben een veel regelgeving te vertalen wet. 22 & 25 1999 op de regionale autonomie. Akan-regelgeving, maar regelgeving is onderdeel van de regelgeving is menggenjot PAD met pengutipan vorm van belastingen en restribusi gebied zo groot.

Als bewijs van het bovenstaande veronderstelling klopt laten we zien de Perda-verordening van de regering een aantal districten en steden in de Noord-Sumatra. Voorbereidende Deli Serdang is engesyahkan 45-verordening ingediend door de Pemkab Deli Serdang, Verordening 45 van de 27 reeds disyahkan verordening is vastgesteld op de wijze waarop de belasting moet worden aangehaald restribusi gebied. Op Pemkab. Langkat verordening 59 van de 19 reeds disyahkan op de belasting-en regelgeving restribusi.

Mensen (de "Good Heart verliezer)

Is inderdaad ironisch dat de schuld van de uitvoering van het gebruik ervan op te bouwen van het land en de mensen er lekkage optreedt hier met een systeem (niet geschreven in een blad staat, slechts met de instemming ik hetzelfde doen), dat loopt de laatste naam KKN (collusie, corruptie en nepotisme) moet worden betaald door de mensen die dicekek zijn nek om de belasting-en restribusi-restribusi van de vele facetten van het leven van inheemse daearah inkomen (PAD), als voorbeelden van gebieden die reeds ontworpen restribusi de opvang van verbranding (verbranding lijk voor boeddhistische en hindoeïstische gemeenschap) en zal verschijnen Akan Verordening -verordening van exotische en verstand kan niet worden aanvaard dat het moet worden restribusi of belasting, dit gebeurt alleen omdat mengenjot voor PAD zo groot.

Regionale Akan bouwen hun eigen gebied van concentratie, terwijl Jakarta verzamelen geld uit de olie mijnbouw sector (85% en 15% centrale gebied), aardgas (70% en 30% centrale ruimte), plantage, enz.. Lokale inkomsten die door het centrum tot betaling van de buitenlandse schuld en de operationele staat. Dit is een andere vorm van beloning die rakyatlah dat zelfs landen die relatief weinig mensen gebruiken of te aanvaarden in de manfatnya geleden, toen de schuld is ontstaan.

Aan de andere kant zien we enkele schuld dat grote bedrijven nu de naam in nongkrong als Ibra en obligornya, is er minstens 144,5 biljoen Rupiah door de dikucurkan voor BLBI Penyehatan bancaire khabarnya Misschien is dit gedaan voor de buitenlandse eigendom menghempang (zodat grote bedrijven en toekomstige goederen in het land niet is bezet door buitenlandse bedrijven).

Evenals staatsbedrijven PLN op de een wat wij als mensen moeten betalen verhoudingsgewijs zelfs de neiging om te consumeren relatief dure energie geproduceerd door PLN in de vorm van elektriciteit, maar omdat KKN en beheer die niet goed verliezers PLN daarin, zodat PLN 133,5 danken U. S. miljard dollar (gelijk aan 1170 biljoen Rupiah, ter waarde van 4 keer de nationale begroting) terugkeer van de mensen via de belasting-en restribusi de verschillende landen moeten vrij zijn van de verliezen en schulden menangung is. De anderen ook niet willen deelnemen aan minder zuigen mensen via verschillende manieren. We zien bijvoorbeeld via Pertamina monopolinya in de verkoop van olie en gas (elpiji), de meest ahir met onze gasprijs stijging is het percentage van een zeer groot, omdat alleen de fout en verval in het beheer van Pertamina zelf. Meer en meer mensen moeten, in dit geval als een consument, die moet de deritanya.

Indonesië is de dreiging van een faillissement is niet goed direspon Oleg Gusdur regering zei dat de overheid de overgang naar het tijdperk van de reformis, democratisch en bewegen op perwujutan maatschappelijk middenveld. De politieke elite is niet bezig met het denken over de problemen van dit land met het probleem van desintegratie en multi Akan crisis, maar ze zijn druk bezig sikut elkaar en elkaar om redenen memperebutkan troon en politieke macht.

Dit is frustrerend om te zien konsisi kan een sociale revolutie Sahrir bevelen witten / verwijder alle schuld van ons land / de internationale financiële instellingen en onze schuld en start living een nieuwe economie van nul opnieuw.

Immers, als de politieke elite en de leiders van de natie niet nemen zo spoedig mogelijk Akan agressieve multi-dimensionale problemen van de crisis die we geconfronteerd worden, is niet mogelijk, dit is niet aanbevolen sahrir wat er zal gebeuren. Want het was op dit moment zien we de symptomen van de sociale protesten die zich hebben voorgedaan in de gemeenschap. Zijn begonnen met de daling van de solidariteit van het nationalisme, zoals blijkt met de gemeenschap perdulian Akan wat er ook gebeurt en de vooruitgang in dit land. Afnemende betekenis van het oplossen van bezorgdheid over de inter-regionale en SARA gaan. Het ontbreken van hulp en bijstand aan de slachtoffers van de natuurramp.

Dan apatisme dit heeft de symptomen van het sociaal protest met tekenen van kleine, niet luisteren naar een rood licht weer dijalanan. Geen zorg en willen niet betalen van belastingen, belastingen die zijn belast met een gelaste kaprah, deze tijd van hervorming - in aanvulling op de inkomsten agentschappen zijn ook niet bevorderlijk voor om asielzoekers die NPWP dimintai smeergeld geld is bereikt honderdduizenden Rupiah - en vele andere voorbeelden van kleine kleine die zijn de eerste stap van het sociaal protest optreedt.

Iswan Kaputra, maatschappelijk werker bij BITRA Indonesië, Medan en voorzitter van het Forum Gemeenschap van oorsprong Labuhan Batu (FORMAL)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar